Hallo Ik heb mijn domeinnaam veranderd en nu werkt de plug-in niet meer. Groeten Mike
webeye New Member Feb 8, 2018 #1 Hallo Ik heb mijn domeinnaam veranderd en nu werkt de plug-in niet meer. Groeten Mike
Peachy Chris Member Feb 8, 2018 #2 webeye said: Hallo Ik heb mijn domeinnaam veranderd en nu werkt de plug-in niet meer. Groeten Mike Click to expand... Hi Mike, je moet een PM sturen aan de admins met je licensecode oude en nieuwe domeinaam in het engels als je kan. Vr.Gr. Chris
webeye said: Hallo Ik heb mijn domeinnaam veranderd en nu werkt de plug-in niet meer. Groeten Mike Click to expand... Hi Mike, je moet een PM sturen aan de admins met je licensecode oude en nieuwe domeinaam in het engels als je kan. Vr.Gr. Chris
webeye New Member Feb 8, 2018 #3 [QUOTE = "Peachy Chris, bericht: 26725, lid: 3779"] Hallo Mike, je moet een PM aan de admins voldaan je licentiecode oude en nieuwe domeinaam in het engels als je kan. Vr.Gr. Chris [/ QUOTE] Bedankt Chris Groeten Mike
[QUOTE = "Peachy Chris, bericht: 26725, lid: 3779"] Hallo Mike, je moet een PM aan de admins voldaan je licentiecode oude en nieuwe domeinaam in het engels als je kan. Vr.Gr. Chris [/ QUOTE] Bedankt Chris Groeten Mike